Start Sortiment & Lös in Köp Gåvokort Frågor & Svar
 

Frågor & Svar

Leverans av din gåva

  • Hur sker leveransen?
    Vi skickar din gåva med Dhl till närmsta utlämningsställe.

  • Hur lång leveranstid har min gåva?
    Din gåva bör levereras inom 7-20 arbetsdagar efter att vi mottagit din beställning.

  • Kan ni leverera till andra länder?
    Nej, vi skickar bara till adresser i Sverige.


Vanliga frågor

  • Hur reklamerar jag trasigt eller felaktigt gods?
    Kontakta oss på kundtjanst@pluskontot.se alternativt 0456-15160 så hjälper vi dig på bästa sätt.

  • Jag har fått en annan vara än den jag beställde. Hur gör jag?
    Kontakta oss på kundtjanst@pluskontot.se alternativt 0456-15160. Retur får ske först då reklamation gjorts till Pluskontot och i enlighet med de instruktioner som ges.

  • Vad händer om mitt gåvokorts giltighetstid har gått ut?
    Skulle kortets giltighetstid gått ut kan vi tyvärr inte förnya kortet. Det är upp till mottagaren att hålla redan på kortets giltighetstid.


Övrigt

  • Vi reserverar oss för eventuella fel på webbsidan eller kortet.

  • Vi förbehåller oss rätten att under kortets giltighetstid ändra produkter och eller villkor vid behov.

  • Vi reserverar oss för eventuell slutförsäljning och har rätt att byta ut och lägga till likvärdiga produkter.